Firemné školenie: "Skvelý zákaznícky servis - pre obchod, predaj a služby"


     Anotácia workshopu:  Dnešná komunikácia so zákazníkmi a klientmi sa zmenila. Predaj ako taký už nefunguje. Dnes zákazníci očakávajú "excelentný zákaznícky servis". Sú citlivý na komunikáciu, jednanie, správanie aj prístup. Obchod dnes tvoria vzťahy. Pozitívna emócia. Niečo naviac ... Čo tým myslíme ? To sa naučíte na našom zážitkovom tréningu pre obchodníkov, predajcov či zamestnancov zákazníckeho servisu. Autentická komunikácia so zákazníkmi. Časy sa zmenili je najvyšší čas zmeniť aj komunikáciu a prístup so zákazníkmi. Základne informácie o tréningu Výnimočný zákaznícky servis:

Čo budeme trénovať predovšetkým ? - Výnimočný zákaznícky servis, predajné a obchodné zručnosti a komunikáciu. Prečo ? - Pretože VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS nás to odlíši od konkurencie. Pretože budeme mať lepší pocit z predaja! Zvýšime ziskovosť a obrat! Budeme mať spokojnejších zákazníkov. A aj my budeme spokojnejší. Ako to bude prebiehať ?  Školenie je interaktívne, zážitkové a prispôsobené pre interné potreby Vašej firmy. Príklad organizačného navrhu školenia (možnosť individuálneho prispôsobenia):

  • Preškolenie vedúcich predajní / obchodných manažérov / riadiacich zamestnancov
  • Preškolenie zamestnancov zákazníckeho servisu

Ako podpora a pomoc uplatnenia do praxe budeme môcť (v prípade dohody) používať následné koučingové a mentorované návštevy. Následne by sme navrhovali robiť motivačné mini-workshopy zamerané na jednu tému napr: cross-sell, neverbálna komunikácia, typológia osobnosti, generácie X,Y,Z ako s nimi komunikovať, riešenie konfliktov, vzťahy na pracovisku ako ich zlepšovať, komunikácia s nadriadeným... rozsah 2-4 hodiny v frekvencií cca každé 1-2 mesiace resp. podľa dohody. ( s tým, že by sa vždy pripomenuli zásady – výnimočného zákazníckeho servisu)

VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS (vedúci, manažéri, riadiaci pracovníci):
(cieľová skupina: vedúci predajni – riadiaci pracovníci). Rozsah 1 tréningový deň. Najskôr navrhujeme preškoliť vedúcich predajní a riadiacich pracovníkov, aby oni boli nositeľmi pozitívneho príkladu a koučovali, inšpirovali a podporovali kolegov vo vynikajúcom zákazníckom servise. Ako dosiahneme výnimočný zákaznícky servis ? Ako vytvoríme motivovaný team a radosť z práce ? Ako dosiahneme výbornú atmosféru na pracovisku?

  • DOBRÝ ŠEF = SPOKOJNÍ ZAMESTNANCI = SPOKOJNÍ ZÁKAZNÍCI. Tréning sa bude skladať z dvoch hlavných častí:

Excelentný zákaznícky servis 8:00 – 13:00 (obsah bude rovnaký ako pre ostatných zamestnancov). Ako trénovať, podporovať a inšpirovať svoj team. (14:00 – 17:00). Podpora uplatnenie do praxe (v rozsahu cca 120 minút – pomoc pri vytvorení plánu rozvoja siete). Individuálny koučing/ tréning – regionálnych vedúcich – pomoc pri uplatnení do praxe.. Regionálny vedúci by ďalej zabezpečovali podporu rozvoja siete pomocou následnej kontroly.


VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS (predajný a obchodný personál):
(cieľová skupina : všetci zamestnanci zákazníckeho a klientskeho servisu). Rozsah 1 tréningový deň. Chceme dosiahnuť aby výnimočný zákaznícky servis bol odmenou pre každého zamestnanca, aby sme to robili pre seba, pre svoj dobrý pocit a radosť, že som mohol zákazníkovi pomôcť a poradiť. Ako dosiahneme výnimočný zákaznícky servis ? Ako vytvoríme motivovaný team a radosť z práce? Ako dosiahneme výbornú atmosféru na pracovisku ? Ako môžem ja DNES PRISPIEŤ ?

  • SPOKOJNÍ ZÁKAZNÍCI= JA ako obchodník a predajca som SPOKOJNÝ !

Tréning sa bude skladať z dvoch hlavných častí: 1. Excelentný zákaznícky servis 8:00 – 13:00  2. Ako trénovať, podporovať a inšpirovať sám seba? Ako dostať teóriu do praxe?. (14:00 – 15:00) Plán uplatnenia do praxe! Individuálny koučing/ tréning – každého zamestnanca (podľa potreby) – pomoc pri uplatnení do praxe. Regionálny vedúci by ďalej zabezpečovali podporu rozvoja siete pomocou následnej kontroly.

Počet účastníkov: na základe interných potrieb Technické zabezpečenie: Dataprojektor, Plátno, Flipchart.  Cena zahŕňa:  Činnosť konzultanta vrátane prípravy na školenie. Prípravnú analýzu u klienta (1 deň). Tréningové materiály, vrátane kožených zakladačov, memo kariet. Priebežné a záverečné hodnotenie projektu. Cena nezahŕňa:  Náklady spojené s prenájmom školiacej miestnosti a občerstvenie v priebehu seminára. Náklady na ubytovanie a dopravu lektora v prípade konania semináru mimo Bratislavy (náklady na ubytovanie v závislosti od cenníka ubytovacieho zariadenia).


 

      •       Úroveň obtiažnosti školenie:  začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí
      •       Miesto konania firemných školení:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
      •       Dĺžka, trvanie kurzu | školenia:  min. 1 deň (dĺžku a obsah vieme podľa potrieb vzájomne prispôsobiť)
      •       Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: odborné manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie
      •       Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
      •       Odborný garanti vzdelávania:  školenie pripravujeme v spolupráci s partnerskou spoločnosťou ako firemné odborné vzdelávanie
      •       Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - dohodou počas celého kalendárneho roka 2022)
      •       Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania
      •       Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
      •       Cieľová skupina a počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / počet účastníkov na jeden kurz: dohodou
Cena programu už od 490- EUR 

objednavka seminar treningObjednať kurz seminar bratislava

manazerske kurzy vzdelavanie firemne skolenia