Vytlačiť

Kurz: "Merchandising a predajné kanály - zákaznícky servis v obchode"


     Anotácia kurzu:  Veľmi dôležitou a občas málo povšimnutou témou je „merchandising.“ A práve Vaša práca v tejto oblasti veľmi často rozhoduje, či si konečný spotrebiteľ výrobok všimne a či si ho kúpi. Preto bude veľmi zaujímavé pozrieť sa spoločne na poznatky v tejto oblasti bližšie. A aby sme dostali aj impulz na jeho realizáciu, môže byť práve stanovenie cieľa – zlepšenie merchandisingu jedným z našich hlavných cieľov tréningu. Kurz prináša odpovede na otázky čo všetko merchandising v sebe obsahuje. Dozvieme sa ako vhodným vyložením a označením tovaru na správnom mieste v predajni ovplyvníme nákupné rozhodnutie zákazníka a prečo ? Pozrieme sa na najnovšie trendy merchandisingu vo svete. Zistíme, aký merchandising je vhodný v rôznych predajných kanáloch a povieme si základné informácie o riadení kategórie (category managemente). A taktiež sa pozrieme na vyloženie tovaru očami zákazníka. Ukážeme si nástroje a precvičíme si postupy ,,Ako dosiahnuť optimálny spôsob vyloženia tovaru a ako dosiahnuť súhlas rozhodujúcej osoby.

Po skončení kurzu budete:

OSNOVA KURZU - Merchandising a predajné kanály :

• Čo je merchandising
• Kto je nakupujúci vs kto spotrebiteľ
• Predajňa, pohyb v nej a vyloženie tovaru očami zíkazníka
• Rôzne uhly pohľadov (personál, obchodný zástupca, zákazník)
• Rozhodovanie pri nákupe / ako sa nakupujúci rozhoduje ?
• Konkurencia a Vaša spoločnosť ?
• Merchandising a predajné kanály
• Ciele v merchandisingu – prečo ich používať
• Úvod, ergonómia v predajni všeobecne, typologické požiadavky
• Základné požiadavky a ergonomické princípy projektovania predajne
• Definovanie požiadaviek pre prácu v predajni s ohľadom na zdravie a bezpečnosť pri práci
• Základné možnosti tvaru a usporiadania predajne, tvorba dobrého pracoviska
• Analyzovanie priestoru (okná, dvere,…), elektroinštalácií a finančných možností, a následné zvolenie vhodného typu a rozmiestnenia návrhu
• Štandardná predajňa, reprezentatívne predajne, predajňa s recepciou, spoločné predajné priestory, rokovacie miestnosti
• Rozobratie možností usporiadania, dispozície a nárokov predajní
• Stavebné prvky v predajni, podlahy, stien a stropov (podhľadov)
• Prehľad materiálov používaných na hlavné konštrukcie nábytku, ich vlastnosti, využiteľnosť, výhody a nevýhody, atď.
• Prehľad doplnkov a dekorácií, ich vlastnosti, možnosti, použitie...
• Prehľad elektroniky, ich vlastnosti, možnosti, použitie, nároky
• Prehľad štýlov predajní a možností ich farebných kombinácií
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking

Výstupné vedomosti po kurze / školení:
Po absolvovaní kurzu "merchandising a predajné kanály" získate vedomosti, prehľad a nástroje, ktoré využijete v praxi predajných kanálov. Merchandising smerom k spotrebiteľovi je efektívna prezentácia výrobkov s cieľom zvýšiť ich vizuálny vplyv na impulzívny nákup, spôsob, ako zlepšiť orientáciu zákazníka v obchode, prípadne v regáli. Cieľom je upútať jeho pozornosť. Merchandising sú informácie o sortimente, cene a o propagácií výrobku. Merchandising sa dotýka aj maximalizácie zisku, obrátkovosti. To a ..mnoho mnoho iného sa dozviete a naučíte na uvedenom kurze.


 

Akciová cena kurzu od:  145,- eur 
(pri skupinových školeniach - zľavy - informujte sa)

objednavka seminar treningObjednať kurz seminar bratislava